پایگاه مقالات کامپیوتر

مرکز دانلود جدیدترین مقالات کامپیوتر

پایگاه مقالات کامپیوتر

مرکز دانلود جدیدترین مقالات کامپیوتر

چشم الکترونیک

انواع چشم الکترونیکی

امروزه در مراکز صنعتی، اداری و تجاری جهت نظارت بر محیط فیزیکی و نظارت بر کارکنان در جـهت کنترل و مدیـریت بهـتر و کارآمـد‌تر بـه وفـور از سیستم‌های تـلویزیونی مـداربسته Closed Circuit TV یا همان CCTV و CCVE (تجهیزات ویدئویی مداربسته) استفاده می‌شود. اشتباه نشود این قبیل محصولات الکترونیکی صرفا جهت کنترل و نظارت بر کار کارکنان ساخته نشده‌اند. در اماکن عمومی مانند بانک‌ها، ادارات، دانشگاه‌ها، کارخانجات، فروشگاه‌های بزرگ و فروشگاه‌های فروش اجناس گران‌قیمت مانند طلا فروشی‌ها، در سوپرمارکت‌های بزرگ و در کنترل ترافیک خیابان‌ها و چهارراه‌ها این سیستم‌ها را می‌توان نصب و مورد استفاده قرار داد و استفاده از آنها به حفظ امنیت منطقه تحت پوشش نیز کمک خواهد کرد. جهت تکمیل بحث حفظ امنیت لازم است به مسئله‌ای اشاره کنم، این مسئله ریشه در فرهنگ غلط بعضی از ما ایرانیان دارد. بسیاری از ما تصور می‌کنیم که وقتی پلیس را می‌بینیم باید از او فاصله بگیریم، «وای خاک برسرم گمان کنم از کنار پلیس رد شدم همسایه بالایی مرا دید، حالا او فکر می‌کند که من خلافی مرتکب شده‌ام و پلیس به سراغ من آمده بوده» و ... .


دانلود مقاله

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد