پایگاه مقالات کامپیوتر

مرکز دانلود جدیدترین مقالات کامپیوتر

پایگاه مقالات کامپیوتر

مرکز دانلود جدیدترین مقالات کامپیوتر

سیستم خبره برای تحلیل قوانین Firewall

امروزه با گسترش شبکه های به هم پیوسته حفظ اطلاعات اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. سیستم های متصل به اینترنت برای حفاظت اطلاعات خود، می توانند از دیوار آتش استفاده نمایند. پیکربندی های دیوار آتش اغلب توسط زبان های سطح پایین نوشته می شود که برای انسان قابل درک نمی باشند. در این ارائه ما ابزاری برای تحلیل قوانین فایروال معرفی می کنیم به کاربر اجازه می دهد توسط زبان های سطح بالا قوانین فایروال را تحلیل کند. مزیت ابزار ما استفاده از برنامه نویسی منطق و  Eclipse می باشد.

2. مقدمه

دراین ارائه یک ابزار که به مدیران در تحلیل قوانین فایروال کمک می کند، معرفی شده است. این ابزار برای کارهای محاوره ای طراحی شده است. تجزیه و تحلیل منحصراً بر پایه فایل های پیکربندی و اطلاعات توپولوژی ارائه شده توسط کاربر، بنا شده است. این ابزار با استفاده از Eclipse انجام شده است. این ابزار همچنین شامل دانش های خبره درباره موضوع می باشد. این دانش شامل جزئیات پروتکل های مختلف شبکه (مفاهیم امنیتی آن ها) و اشتباهات پیکربندی معمولی که در دنیای واقعی دیده می شود، می باشد. انعطاف پذیری که به وسیله برنامه نویسی منطق پیشنهاد می شود، افزودن عمل های جدید و رسیدگی را آسان می کند.

8. ارزیابی سیستم

فواید مهم سیستم ما، استفاده از برنامه نویسی منطق و مکانیزم استنتاج عمومی است. برنامه نویسی منطق، بیان و توسعه پایگاه دانش را آسان می سازد. این دانش به زبان اخباری استاندارد بیان شده است که به دقت ساختارهای منطق را تطبیق می دهد. مکانیزم استنتاج عمومی، در این مورد Eclipse زحمت پیاده سازی سیستم ما را کاهش داد. ،  ابزار ما نشان می دهد که حل این نوع از مسائل تحلیل نیازی به الگوریتم های رسمی و ساختارهای داده ندارد. چندین امکان برای ارتقا وجود دارد. واسط کاربر بهتر، که بیشتر کارها را در پرولاگ مخفی می کند استفاده از ابزار را آسان می سازد. همچنین، حمایت از بیشتر فایروال ها و قوانین پیچیده، این ابزار را در محیط های واقعی مفید تر می سازد. یک قابلیت توسعه بسیار جالب شکستن مسئله و استفاده از  توانایی های CLP

برای برنامه و بهینه سازی احتمالی است.

دانلود مقاله

منبع

www.pcdoc.blogsky.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد